sobota, marca 21, 2015

Share Week 2015


http://bit.ly/ShareWeek2015

Muszę przyznać, że chociaż zawsze starałam się być osobą punktualną ostatnio mam z tym pewne problemy. Dlatego dopiero dzisiaj, ostatnim rzutem na taśmę, decyduję się na udział w Share Week.

Po kolei, zatem. Domyślam się, że nie każdy wie, o co cho. Bardzo znana postać w kręgu blogosfery: Andrzej Tucholski z bloga jestKultura.pl rokrocznie urządza akcję Share Week. Polega to na poleceniu we wpisie u siebie na blogu 3 innych blogów. Dzisiaj ja pokaże wam, co czytam. Nie chodzi tutaj zresztą o polecanie topowych blogerów, których prawie każdy zna. Staram się przedstawić mniej znanych autorów. Chcecie znaleźć więcej poleceń? Kliknijcie TUTAJ.

Jakie blogi chcę wam polecieć?
Tutaj podoba mi się już sama nazwa. Na blogu dużo ciekawych tekstów na różne tematy. Psychologia, ciekawostki, lifestyle, porady na temat związków. Ja trafiłam tam dzięki tekstowi na temat muzyków. Kobiety przecież podobno uwielbiają muzyków (nie ja) :)

Autorka tego bloga może nie zawsze jest miła, nie zawsze poprawna politycznie i nie zawsze jej poglądy pokrywają się z moimi. W zasadzie mamy chyba totalnie odmienne spojrzenie na świat. Ale to dobrze. Warto spojrzeć z innego punktu widzenia. A dodajcie do tego jeszcze dobry, niekiedy sarkastyczny styl pisania i mamy doskonałą propozycję na wiosenne dni. 
Alabasterfox 
Był to chyba pierwszy blog, na jakiego trafiłam będąc już dumną autorką kilku własnych tekstów. Śliczna grafika, dużo profesjonalnych tekstów. Okazało się, że jest to całkiem młody blog, ale nie było szans na porównywanie mojej fioletowej wówczas stronki, z tym cackiem. Zdradzę wam, że chciałabym, żeby mój przeszedł podobna ścieżkę w tak samo krótkim czasie. I chciałabym mieć tak dobre pióro.

I chociaż Share Week mówi o trzech blogach, a ja z założenia starałam się przedstawić niszowe produkcie to muszę podzielić się z wami jeszcze jednym adresem. Taki imperatyw wręcz. Męskie Pisanie to skarbnica wiedzy na temat związków i relacji mężczyzna - kobieta. Bardzo lubię. W zasadzie to jest mój TOP 1 ostatnio. I mogę nie przeczytać żadnego innego autora danego dnia, olać naukę i nie zjeść kolacji. Ale przeczytam. Nie znajduje się w powyższym zestawieniu tylko, dlatego, że cieszy się już dużą popularnością i znalazł się nawet w Rankingu Blogerów Kominka.

A wy jakie blogi polecacie? Znacie coś ciekawego i odjechanego, czego nie znam a pewnie chciałabym znać? Piszcie w komentarzach!