czwartek, lipca 09, 2015

5 książek na lipiec

Książki do przeczytania w lipcu

Zostań fit z Olą Żelazo

Większość kobiet decyduje w pewnym momencie, że dotychczasowy tryb życia im nie odpowiada. Czują się ociężałe, grube i tłuste. Wtedy, poprzedzona jeszcze długimi rozmyślaniami, pada decyzja o zmianie dotychczasowych nawyków. Nowa dieta, trochę sportu i od razu człowiek czuje się lepiej. Jak być fit doradza też w swojej książce Ola Żelazo. Pokazuje tam też jak dobrać odpowiednie ćwiczenia do sylwetki oraz jaka dieta będzie najlepsza przy danej sylwetce. Plan ćwiczeń podzielony jest na pory roku.

Podziemny labirynt

Intrygujący thriller Jamesa Rollinsa. Grupa badaczy wyrusza na ekspedycję na Antarktydę. Odkrywają, że głęboko pod powierzchnią żyją ludzie. Nie są oni tacy jak my, gdyż jak wiemy proces ewolucji przebiega inaczej w zależności od warunków środowiskowych. Lubię thrillery i nie mogę się doczekać, kiedy przeczytam ten.


Tajemnica Pani Ming

Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z twórczością Éric-Emmanuel Schmitt. Jednocześnie wydaje mi się, ze nie będzie to lekka lektura. Na pewno jest cienka. Słyszałam wiele pochlebnych opinii o tej książce, dlatego zdecydowałam się, że po nią sięgnę. Mam tylko nadzieję, że nie czeka mnie po niej tygodniowa depresja. 

Blackout

Lekko przerażająca wizja totalnego blackoutu. Jak poradzi sobie Europa, gdy zabraknie dostaw elektryczności? I jak bardzo współczesne społeczeństwo jest od nich uzależnione?
Uważam Blackout za najciekawsza pozycję czytelnicza w moich wakacyjnych planach. Pokrywa się to trochę z moimi zainteresowaniami akademickimi. Ta ciekawa, chodź chyba trochę przesadzona wizja, jest warta poświecenia wolnego czasu. 


Terror na Manhattanie

Książkę kupiłam na promocji w popularnej sieci supermarketów. Przyznam, ze przyciągnęła mnie okładka. Bardzo ładna okładka. A podobno książek nie ocenia się po okładce. Bądź, co bądź, pobieżne oględziny utwierdziły mnie w przekonaniu, że książka jak najbardziej nadaje się do wakacyjnego lenistwa. Mamy tutaj dzielnego detektywa tropiącego seryjnego mordercę. Może być ciekawie.


Książki na lipiec, Zostań fit, Blackout, Podziemny labirynt, Tajemnica Pani Ming, Terror na Manhattanie

Przedstawiłam wam moje czytelnicze plany na lipiec. A wy macie zamiar coś czytać? Polecacie coś ciekawego? Zachęcam do komentowania :) Zapraszam też na FANPAGE! :)