niedziela, lipca 26, 2015

Playlista do biegania.

Playlista do biegania, muzyka do biegania

Mam takie zboczenie, że wszystkiego muszę mieć dużo. Sprawdza się to przy kupowaniu ubrań, książek, baaa nawet jedzenia kupuję za dużo. Niedawno postanowiłam, że pora zacząć biegać. Przejrzałam chyba z pół Internetu szukając odpowiedniej playlisty. Nawet, jeśli biegam maksymalnie dwadzieścia minut, potrzebuję dużo piosenek. Wiecie, żeby słuchać każdorazowo innego miksu. Ponadto nie znoszę cudzych składanek, zawsze muszę mieć własną. Wyobrażacie sobie, ile dni potrzebuję do wybrania muzyki na imprezę?!

Stworzyłam, więc swoją własną playlistę. W zasadzie dwie. Pierwsza była do kitu, zmiana tempa w piosence powodowała zmianę mojego tempa biegu. Kończyłam trasę z kolką. Sama kolka nie jest problemem (chyba), ale wyobraźcie sobie, że koniec trasy to zawsze powrót do domu, mój dom stoi sobie spokojnie przy ulicy, otoczony domami sąsiadów. Rozumiecie już, o co mi chodzi? Muzyka musi być dobra, bo nawet, jeśli po wejściu do domu padnę martwa na twarz, muszę to poprzedzić pięknym biegiem przez wieś. Takim biegiem na poziomie, w szybszym tempie i z miną Nie, nie jestem zmęczona, przecież to bułka z masłem, każdy dałby radę.

Pierwsza playlista mi tego nie zapewniła, stworzyłam nową. Jak dla mnie jest tam trochę mało utworów, ale nie potrafię znaleźć kolejnych trzymających odpowiednie tempo. Podzielę się dzisiaj z wami moją propozycją, a może akurat ktoś zna jakieś inne odpowiednie piosenki i podzieli się ze mną.
Jestem raczkującym biegaczem, nigdy wcześniej nie biegałam, nie mam w tym żadnego doświadczenia. Ciekawi mnie jakie są wasze doświadczenia. Często biegacie? Jakie trasy wybieracie, ulice czy park? Ja biegam okolicznymi polnymi ścieżkami, ale w stolicy pewnie czeka mnie zmiana na bieganie po chodniku. Jak myślicie, jak jest lepiej?

1.    Hey Mama – David Guetta, Nicky Minaj, Afrojack
2.    Break Free – Ariana Grande, Zedd
3.    Can’t hold us – Macklemore
4.    Problem – Ariana Grande, Iggy Azalea 
5.    Elevation – U2
6.    Wasted – Tiësto, Matthew Koma
7.    I Will Be Here – Tiësto
8.    Undressed – Kim Cesarion
9.    I Love It – Icona Pop


10.    Everybody Dance Now – C&C Music Factory
11.    This Summer's Gonna Hurt – Maroon 5
12.    Breakin’ Dishes – Rihanna
13.    Low – Flo Rida, T-Pain
14.    Wild Ones – Flo Rida, Sia
15.    Animals –  Martin Garrix
16.    Tsunami – Martin Garrix
17.    Scream & Shout – Will.i.am, Britney Spears
18.    La Zumbera – Dj Samuel Kimko
19.    Changed The Way You Kiss Me ¬– Example
20.    Born This Way ¬– Lady Gaga
21.    Let's Get It Started – The Black Eyed Peas
22.    Thunderstruck –  AC/DC
23.    Highway To Hell – AC/DC


24.    I Love Rock 'n' Roll – Joan Jett & the Blackhearts
25.    Bad Reputation – Joan Jett
26.    In The End – Kat Deluna
27.    Let's Get Loud – Jennifer Lopez
28.    Cambio Dolor – Natalia Oreiro
29.    Smells Like Teen Spirit – Nirvana
30.    Enter Sandman – Metallica
31.    Viva Las Vegas – ZZ Top
32.    Yeah! – Usher
33.    SexyBack – Justin TimberlakeZ
34.    Run the World (Girls) – Beyoncé
35.    Take Chance On Me – Abba





Playlista w wersji Spotify dostępna jest tutaj!