poniedziałek, listopada 30, 2015

Podsumowanie listopada

podsumowanie listopada, listopad, liście, nic na poważnie, urodziny, blog, miesiąc na blogu

Dzisiaj ostatni dzień listopada. Niesamowite jak szybko zleciał ten miesiąc! Jeszcze w październiku wspominałam Wam, że listopad to zaraz po grudniu, mój ulubiony miesiąc. W listopadzie wypadają moje Urodziny. Zdradzę Wam sekret, że w dniu moich urodzin dwadzieścia trzy lata temu leżał już śnieg! Pamiętam to jak dziś! #żart

Chociaż
od urodzin minął już jakiś czas, ja nadal jestem pod ogromnym wrażeniem ilości otrzymanych życzeń (serce rosło!) oraz pięknych prezentów. Prezentami zachwycałam się szczególnie na Instagramie, na blogu pojawił się też tekst z prezentowymi inspiracjami.

listopada, nic na poważnie, podsumowanie, instagram, marzana.c, szminka, balony, kwiaty, wazon, kinder niespodzianka
1. Oczarowała mnie ta szminka! 2. Przepiękne balony z helem sięgnęły sufity 3. Kwiaty, kwiaty 4. Kinder jajko nie jest tylko dla dorosłych 

Przygotowałam sobie też kameralne przyjęcie urodzinowe. Było zdecydowanie bardzo milo, mam nadzieję, że goście bawili się świetnie. Nawet jeśli w całym tym zamieszaniu zapomniałam o uzupełnianiu jedzenia na talerzach. A teraz, kiedy zaczyna się grudzień, pora zaplanować Przyjęcie Świąteczne! Lada dzień zabieram się za ubieranie choinki. A potem za szukanie inspiracji kulinarnych. Macie jakieś sprawdzone przepisy na święta? Najlepiej szybkie i tanie. Wiecie, studencki budżet.
P.s. Wazon na zdjęciu to szybkie DIY, zrobiłam go ze słoika w przerwie pomiędzy witaniem kolejnych gości! Powstał z papieru do pakowania prezentów i serwetki. 


Serial miesiąca

Pamiętacie jak pisałam Wam o serialach na jesień? Niedawno skończyłam oglądać pierwszy sezon Jessica Jones. Świetny serial! Polecam wszystkim fanom fantastyki. Produkcja jest trochę mroczna i brutalna, momentami nawet zasłaniałam oczy, ale zdecydowanie warto obejrzeć. David Tennant po raz kolejny pokazał, jak fantastycznym aktorem jest.


Zostań Mikołajem!

Pamiętajcie, że grudzień to nie tylko okres szalonej pogoni za prezentami. W tym okresie warto też zatrzymać się na chwilę i pomyśleć o potrzebujących. Przełom listopada i grudnia to czas wzmożonych akcji charytatywnych. Zastanówcie się, może warto do jakiejś dołączyć. Zwykle to są groszowe sprawy, a naprawdę można sprawić komuś radość!
 


podsumowanie, nic na powaznie, blog, instagram, marzana.c, zimowa bluzka, kapcie, szminka, glamour, podkładki na stól, foremka
1. Ta czerwona szminka została moim najlepszym przyjacielem 2. Takie skarby upolowałam w hipermarkecie, świąteczne podkładki i bałwankowa foremka 3. Zgadza się, świąteczna bluzka już czeka 4. Idealne kapcie na zimę, cudny prezent!


Posty z bloga:

A jak Wam minął listopad? :)