środa, grudnia 02, 2015

23 fakty o mnie.

fakty o mnie, 23 urodziny, nic na poważnie

Niedawno stuknęło mi 23 lata. Jednocześnie stwierdziłam, że w sumie to nie znamy się zbyt dobrze. Dlatego zdecydowałam się troszeczkę Wam o sobie opowiedzieć. Oto 23 fakty o mnie. Czekam na rewanż! 

1. Uwielbiam głos Zdzisławy Sośnickiej
2. Jestem mega śpiochem, pobudka przed 8 to dla mnie męka
3. Uwielbiam czytać romanse. I kryminały. I romanse #guiltypleasure
4. Uwielbiam hasztagi
5. Uwielbiam słowo „uwielbiam”
6. Uważam, że hit disco polo Tylko Ona Jedyna to bardzo romantyczna piosenka. Tylko trzeba ja mocno dawkować. Bardzo mocno.
7. Jestem świętoholikiem. Boże Narodzenie to mój ulubiony okres roku.

nic na poważnie, fakty o mnie, urodziny, iluminacja, świąteczna iluminacja, warszawa
Mówiłam! Muszę koniecznie zobaczyć każdą iluminację! #wilanów

8. Naleśniki są dla mnie wielkim kulinarnym wyzwaniem
9. Jestem fanką starego rocka (Scorpionsi, Queen itp.)
10. Z wykształcenia jestem inżynierem (chociaż wiem, że to tytuł zawodowy)
11. Pasjonuję się odnawialnymi źródłami energii
12. Nie mogę zasnąć, jeśli nie posmaruję ust balsamem #uzależniona
13. Nie mam ulubionych piosenek, książek czy filmów
14. Uwielbiam wszystkie historie superbohaterów
15. Oglądam Żony Hollywood
16. Na pierwszym torcie, który sama upiekłam, było napisane 100, zapomniałam dodać lat
17. Wszystko, co jest nową czernią, nie jest w stanie zastąpić mi czerni
18. Kocham kakao i pizzę. Bardzo
19. Uwielbiam swetry, szczególnie te mocno kiczowate
20. Nie potrafię śpiewać, ale nie wychodźcie, gdy zacznę na karaoke, bo będzie mi bardzo przykro!
21. Wszystkie moje kwiaty usychają :( #dlaczego
22. Kierowana siostrzaną miłością próbowałam nakarmić moją nową siostrę plackami ziemniaczanymi
23. Złamałam wszelkie schematy, kiedy zabłądziłam, idąc znajoma trasą w innym kierunku niż zawsze #czyzbyblondynka

nic na poważnie, fakty o mnie, urodziny, puławy
Brudna ta Wisła, ale miejsce cudne #puławy
 A jakie są najciekawsze fakty o Was?