czwartek, grudnia 31, 2015

To już roczek!

rok blogowania, to już rok, urodziny bloga, nic na poważnie
To zdjęcie nie jest przypadkowe, tą samą fotografią opatrzyłam powitanie na blogu :)
Dzisiaj mamy nie tylko ostatni dzień grudnia. Dzisiaj przypadają pierwsze urodziny bloga! Powstał w noc sylwestrową 31 grudnia 2014 roku i był wielkim spełnieniem moich marzeń. Dlatego postaram się nie tylko podsumować mijający miesiąc, ale też cały poprzedni rok. Na blogu pojawiło się już jedno podsumowanie, w lipcu pisałam o tym, jak szybko zleciał mi rok akademicki. Koniecznie zajrzyjcie, wydaje mi się, że był to najlepszy rok w mojej studenckiej karierze i jednocześnie najszybszy, nawet nie zauważyłam, kiedy minął, przeczytajcie Blink :) 

Grudzień, grudzień…

Grudzień to zdecydowanie jeden z moich ulubionych okresów w roku. Już od Mikołajek zasłuchiwałam się w świąteczne piosenki (przyznaje się, nawet w pracy) i podziwiałam moją choinkę. Ogólnie przez trzy tygodnie żyłam nadchodzącym Bożym Narodzeniem. Wyprodukowałam mnóstwo pierników, udekorowałam pokój, odwiedziłam Jarmark Świąteczny we Wrocławiu oraz urządziłam Przyjęcie Świąteczne. Oczywiście nie mogłabym przeżyć grudnia, nie obejrzawszy 5 filmowych hitów miesiąca! Na blogu pojawiały się głównie porady prezentowe, ale na chwile wyłamałam się z tego schematu i starałam się Wam doradzić, jaką żarówkę najlepiej wybrać (może brzmi zabawnie, ale zajrzyjcie, całkiem sporo tam wiedzy i chyba przekazałam ją dosyć przystępnie). W grudniu wpadłam też w niemałe uzależnienie od Instagrama, publikowałam prawie codziennie. A jak u Was z tym portalem? Macie konta? Polecajcie się w komentarzach!

Na blogu w grudniu:



rok blogowania, rok na blogu, nic na poważnie, mix instagram, instagram, lazienki królewskie, warszawa, jarmark swiąteczny we wrocławiu, święta, boże narodzenie, ursynów
Łazienki Królewskie : Niespodziewana choinka na Ursynowie : Pinokio na jarmarku we Wrocławiu

 Odkrycie miesiąca

Widzieliście któryś z filmów z serii Legendy Polskie? Sponsorem jest Allegro, kilkuminutowe filmy można zobaczyć na YouTube i są naprawdę świetne! Postprodukcja na światowym poziomie, tego w Polsce jeszcze nie było :) Dotychczas powstały filmy Smok oraz Twardowsky, oba są współczesnymi wersjami tradycyjnych polskich legend. Jestem oczarowana i mam nadzieję na więcej.

 

To już rok!

Rok blogowania to dużo. Udało mi się opanować podstawowe zasady produkcji i obróbki zdjęć. Nauczyłam się, czym jest SEO, chociaż nadal stosowanie narzędzi optymalizacyjnych nie idzie mi zbyt dobrze. Dowiedziałam się też, czym jest Google Analytics. Przyznam, że rok temu nie miałam pojęcia o istnieniu tych wszystkich narzędzi. Blogowanie to ustawiczny rozwój, ciągle pojawiają się nowe trendy. Blog jest jak lustro. Pięknie odzwierciedla autora. Patrząc na kolejne teksty, można zobaczyć, jak zmienia się bloger, jak ja zmieniłam się w ciągu tego roku.
A bodźcem do tych zmian jest niekiedy właśnie blog. Mam wizję siebie, taką, jaką chciałabym być i powoli ja realizuję. Mam tez wizję bloga i nie bójcie się, ją też realizuję.
W minionym roku nie tylko stałam się blogerką, ale też poznałam mnóstwo innych ciekawych blogów, które bardzo chętnie czytam. Nie miałam pojęcia, że Internet może być źródłem tak wielu ciekawych treści.
A czego zazdroszczę innym blogerom? Przede wszystkim tego, że potrafią budować tak świetne relacje ze sobą i z innymi blogerami. Ja cały czas się staram, nie myślcie, że nie. Jednak mój introwertyczny charakter wypełza nawet w internecie. Nawet w słowie pisanym. Skandal.

Podobno koniec roku to czas podsumowań, dlatego chciałabym pokazać Wam 5 najpopularniejszych tekstów na blogu:

DIANE VON FURSTENBERG. Legendarna projektantka i reality show.
Tekst o Diane był jednym z pierwszych na blogu. Byłam zaskoczona, gdy zobaczyłam ją w programie reality show, a następnie nie mogłam wyjść z podziwu, jak sprytną formą reklamy było to wystąpienie.

Pomysł na prezent. Świąteczny klimat!
Uwielbiam święta i świąteczne gadżety, a ten tekst najlepiej to odzwierciedla.

5 filmów na grudzień.
Obejrzałam je wszystkie w tym miesiącu, a ty?

Pomysł na prezent. Elektronika.
Elektronika to świetny prezent. Szczególnie zauroczyły mnie Power Banki.
Widzieliście któryś z polecanych filmów? Mam nadzieję, że tak. A już za jakiś czas na blogu pojawią się zapowiedzi filmów na rok 2016!

Teraz pora na podziękowania! Dziękuję Wam kochani czytelnicy, dziękuję, że chociaż czasami przeczytacie tę moją pisaninę. Każdy lajk czy komentarz to dla mnie ogromna dawka radości i motywacji. Czasami skaczę z radości, czasami opowiadam pierwszej napotkanej osobie, że ktoś skomentował to, co napisałam. Mam nadzieję, że wrócicie tez tutaj w przyszłym roku!

A tymczasem: Szczęśliwego Nowego Roku! Bawcie się dziś szampańsko!