niedziela, lutego 28, 2016

Podsumowanie lutego

podsumowanie lutego, nic na powaznie, super bowl, reklamy, ankieta

Niemal cały luty zleciał mi na dosyć leniwie. Zaleta ferii. Albo wada, strasznie nie chce mi się już chodzić na zajęcia. Mam tez dla Was kilka ciekawych linków, które wygrzebałam podczas tego okropnego lenistwa.

W internetach

Na Wyrwane z kontekstu pojawił się przegląd 15 najlepszych reklam z tegorocznego Super Bowl. Coca-Cola zaprezentowała spot z Hulkiem i Ant-manem, a w tle reklamy Audi R8 usłyszymy jeden z moich ulubionych utworów Starman Davida Bowiego. Jednak najlepsze jest Ryanville, propozycja Hyundai. Z Ryanem Reylnordsem oczywiście.
Podczas tegorocznego Super Bowl Turkish Airlines zaprezentowało nowe cele podróży: Metropolis i Gotham City. Do którego wybieracie się najpierw?



Intel, we współpracy z projektantkami mody Ezrą i Tubą Çetin, zaprezentował inteligentną sukienkę. Suknię ozdobiono czterdziestoma motylami, które reagują na ruch. Gdy ktoś się zbliża, motyle zaczynają lekko trzepotać, a przy mniejszym dystansie po prostu odlatują! Motylami można również sterować za pomocą urządzenia mobilnego wykorzystując Wifi, niesamowity efekt, koniecznie zobaczcie ;)


Zauroczył mnie cover utworu In The Night,
w wykonaniu Zuzanny Jurczak, jeśli nie widzieliście, koniecznie polecam. Nadmienię, że nie ma zbyt wielu wyświetleń, więc całkiem możliwe, że nie widzieliście;)

Czekolada, czekolada

W lutym, po raz pierwszy przygotowałam czekoladę z prawdziwego zdarzenia. Była przepyszna, ale nie polecam, spożywania jej w takich ilościach jak zrobiłam to ja. Pozostańcie przy bezpiecznej filiżance, ewentualnie szklance. Przepis znajdziecie tutaj.

W tym miesiącu na blogu:

Zdradziłam Wam 5 powodów, dzięki którym pokochacie Mozart in the Jungle. Ja kocham cały czas, skończyłam już drugi sezon, a w wolnych chwilach, ponownie oglądam ulubione odcinki. 

Znacie Supermana? A Batmana? Wonder Woman? Flasha? Wiecie, co ich łączy? Wszystkie te postaci należą do uniwersum DC. DC Comic od lat współtworzy świetne animacje. Koniecznie zobaczcie 7 najlepszych animacji DC

Nie jestem zbyt dobrym kierowcą, ale nawet tacy jak ja marzą o własnym aucie. Uwzględniając moją wielką sympatię do wszelkich nowoczesnych technologii, możecie się domyślać, że nie są to zwykłe auta. Zobaczcie moje garażowe marzenia!

W przyszłym miesiącu będę zwiedzać województwo świętokrzyskie, także spodziewajcie się relacji na Instagramie. A już dzisiaj chciałabym prosić Was o wypełnienie bardzo ważnej ankiety. Nie jest długa, a w dodatku jest różowa! Zapraszam!


A jak Wam minął luty? Dajcie znać! :):)